a

• Marta Polak
  • Monika Sikora
  • Michał Kucharczyk
  • Ala Kucharczyk (Przybyszewska)
  • Ola Adamska
  • Ania Wilczura
  • Paweł Lorenc
  • Ania Kotowska
  • Piotr Mydłowski
  • Igor Żuk
  • Paweł Bogner
  • Jagoda Bogner (Suchecka)
  • Asia Huzar
Kulin Kłodzki
Zobacz zdjęcia z wyjazdu
Autor: Szef

Trasa wycieczki przebiegała bardzo podobnie do pierwszej eskapady w Góry Stołowe, czyli Polanica – boisko w Batorówku – Karłów z tym, że udało nam się w końcu zdobyć Szczeliniec, na którym wręcz nocowaliśmy – schronisko zostało otwarte po gruntownym remoncie raptem rok wcześniej. Tym razem celowo uniknęliśmy Pętli Mizi, ale za to Pająk nie uniknął upadku ze skały, przez co przez jakiś czas miał problemy z siadaniem. Rezerwując nocleg zawsze pytam o możliwość dłuższego posiedzenia przy gitarce. Właściciel chyba nie myślał, że aż tak długiego. Gdzieś koło trzeciej z głośników puścił niedwuznaczną pieśń Elektrycznych Gitar, którą początkowo zignorowaliśmy, ale jak już podgłośnił na tyle, że trudno było udawać, poszliśmy spać. Niedzielę rozpoczęliśmy oczywiście zwiedzaniem Szczelińca, ale hitem dnia była dla mnie Sawanna Afrykańska, którą można spotkać po drodze do Dusznik czy Kulina, gdzie właśnie mieliśmy wsiadać do pociągu. Wydaje mi się, że ta oryginalna sawanna widziała już sporo pająków i słoni, ale takich jak wtedy nad Łężycami, to chyba nie. Pod koniec trasy, może nawet w samym Kulinie, Xylu zadał mi pytanie dlaczego nie ma strony internetowej naszego Koła. Odpowiedziałem mu oczywiście, że jak zrobi, to będzie. I wiecie co? Zrobił! Powstała z nieco prowokacyjnym tytułem Nieformalne Koło Turystyczne. Relacje, które pojawiają się na następnych stronach tego wydawnictwa były umieszczane właśnie na gory.lo3.wroc.pl. Wiem, że to nie do wiary, ale po prostu nie było jeszcze wtedy facebooka (albo przynajmniej nie był taki popularny – profil facebookowy TKT założył Turas ponad dwa lata później). Temat wskrzeszenia strony powraca bardzo często, ale na razie tylko w rozmowach. Może to dlatego w ostatnich latach akurat uczniowie profilu informatycznego najrzadziej wybierają się z nami w góry?

Gra w słonia wydaje się być czystych chaosem, jednak jest to misternie opracowana i delikatna konstrukcja (fot. Alinka)
Świeży absolwenci z matmatu rocznika '90, czyli ci od których właściwie wszystko się zaczęło. Przedostatni raz tak licznie (fot. Alinka)
Widok z Fortu Karola na Szczeliniec pod zielonym obrusem (fot. Alinka)